torsdag 20. september 2012

Life is like a....


Livet smiler. Det er deilig.
 
Akkurat nå har jeg ferie, og jeg nyter hver eneste dag.
Dagene går unna i en fei. Eller, det gjør det jo alltid. De sier det at, jo eldre man blir jo fortere går tia.
Men grunnen til at livet smiler er rett og slett fordi jeg har så mange grunner til å være glad.
 
- For det første har jeg TO herlige barn som jeg elsker høyere enn alt.
- Jeg har en fantastisk mann som virkelig er der for meg, i tykt og tynt. ( Vi har jo alle våre dager, selvfølgelig. )
- Jeg har virkelig jobbet for å gå ned i vekt, og det har jeg klart. Faktisk 10 kg :) (Stolt)
- Endelig har jeg meldt meg opp til eksamen i helsefagarbeider. Eksamen er 5. desember!!! (Det kommer til å gå så bra)
- Jeg har mye mer overskudd. Og grunnen er vår voffs, Dennis, som drar meg med ut på tur. (elsk)
 
Livet er så deilig, så skjørt... Ta vare på det. Ta vare på hverandre.
Og sist med ikke minst, LEV LIVET!!!
 
Carpe diem!!
 





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar