mandag 13. august 2012

Vakre Dennis



Ja, han er nydelig... Og snill som dagen er laang. Men skal jaggu si han tester meg daglig.
Min mann har klart  å sette seg i respekt, men jeg får det liksom ikke helt til. Og jeg veit ikke hvordan jeg skal få det til heller.
Han har en tendens til å ta ting/leker/mine sko når han skal ha oppmerksomhet eller når han er sjalu. Og det er noe han blir ofte. Særlig hvis jeg og mannen står å holder rundt hverandre, kysser, sitter sammen i sofaen osv. Dennis er ikke sånn når jeg holder på med barna. Han skulle bare ha oppmerksomhet i begynnelsen. Men dette er jo noe han ser heele tiden, at jeg holder på med unga mener jeg. Mannen min og jeg sitter liksom ikke oppå hverandre 24/7.
Noen som har noen tips?

Klem Camilla

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar