onsdag 15. august 2012

Fra kort til langt hår


Jeg skal være forlover for en av mine beste venninner på lørdag, og har vært veeeeldig usikker på hvordan jeg skal ha håret. I dag var jeg hos frisøren, og jeg bestemte meg får å sette på hår! Nå kan jeg veksle mellom langt eller kort hår alt etter som.... Jeg regner med at det blir langt hår på lørdag, enten i en flette eller noe alla dette :)

Litt dårlig kvalitet på bildene, da jeg måtte bruke mobilen fordi batteriet til kameraet er tomt.
Hmmm, ønsker meg nytt batteri slik at jeg har to.

Jaja.. Ha en fin dag alle sammen.




7 kommentarer:

  1. Hei Camilla :) kjempe fin på håret :) lurer veldig på hvor den kjolen din er kjøpt? Skal være forlover om 2 uker og er på desperat kjole jakt :) klem Susanne

    SvarSlett
  2. Hei hei :) Kjolen min er kjøpt på Skistorsenter på den butikken som ligger ved siden av Kremmerhuset, Freqent eller no heter den tror jeg :) Du kan jo evt låne min om du ikke finner deg en(hvis det er du som bor i Vestby, Susanne) Hehe...
    Klem klem

    SvarSlett
  3. Shit! Det kledde du Camilla!! :D

    SvarSlett
  4. Takk for svar :) ja , det er Vestby Susanne :) den var kjempe fin :) har endelig funnet kjole , men skal være forlover i et bryllup igjen om en mnd tid , så da skal jeg ta med en tur å se der :)

    SvarSlett