onsdag 1. august 2012

Ferien 2012





God morgen alle sammen...

Her kommer det et lite bilderas fra ferien.
I år gikk ferien til Valdres, som sikkert noen av dere har fått med dere.
Vi bodde hos et vennepar av oss i Rogne (midt mellom  Fagernes og Beitostølen)!
Det har vært en fantastisk uke med safari, Bygedinbåten, vi har spist god mat på Beitostølen, vi har vært på Hunderfossen hotell i to dager, besøkte Hunderfossen park, vi har mini-golfa, vi har vært på Vegmuseumet og vi tok turen innom Lillehammer ..(Ingen bilder fra Hunderfossen. Grunnen til det var at min elskverdige mann klarte å legge batteriet til kameraet i en annen bag... Grrrr! Jeg var en smule sint da, kan du si)!
Skal jammen si at det har vært en utfordring å ha med seg hund i bånd og en utålmodig Ida i vogn!!
Tror aldri jeg har fresa så mye til min mann i hele mitt liv.. Haha... Stakkars.
Men moro lell :D
Vi har kost oss med god mat og deilig vin. Og ikke for å glemme, et herlig selskap!

Ha en fin dag alle sammen :)

Klem Camilla

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar