mandag 20. august 2012

En drøm blir til virkelighet ( Bilderas)


Her blir bruden sminket før hun skal møte sin drømmeprins!


Den vakre bruden på vei inn i Limoen før vielsen!


Her sitter bruden og brudepike Maren å venter på at alle skal komme seg inn i kirken!


Brudebuketten!


Den andre brudepiken søte lille Amalie!


Brudeparet på vei ut av kirken!


Vakkert brudepar, ikke sant?


Fantastiske Maria sang i kirken! *Skikkelig gåsehud*


På vei til fotografering!




Bordet var dekket og pyntet, og maten var heeeelt nydelig !



Forloverne!


Bryllupskaka! Og den var sinnsykt god. Nam nam nam.....


Snille, gode og kjekke mannen til Kine som holdt tidenes tale :)

Dette var et fantastisk bryllup. Jeg er så glad i dere, Kine og Lars Petter!!! God tur til Mexico.

Klem Camilla

2 kommentarer:

  1. Jeg har vært i tre bryllup i sommer, men bryllup blir en ikke lei av. Alle er ulike, og en feiring av unik kjærlighet og flotte mennesker. Bildene dine bærer tydelig preg av det samme. Du har virkelig tatt finfine bilder, og jeg kan tenke meg du storkoste deg.

    Jeg ønsker deg en herlig tirsdag! :-)

    SvarSlett
  2. Nei, bryllup blir man aldri lei nei... Jeg stor kosa meg skikkelig.
    Ha en super tirsdag du også :)

    Klem

    SvarSlett