mandag 16. juli 2012

En liten oppdatering

Skal jeg begynne å blogge igjen da, eller?

Skal si dagene går i ett her. Jeg rekker ikke rundt!! Og nå har vi i tillegg fått oss en hund. Det hjelper ihvert fall ikke på tia, men men.
Dennis heter denne søte voffsen. En blanding av golden retriver, boxer og finsk støver. Verdens nydeligste hund. Og snill som dagen er lang.



Ida har allerede rukket å bli 8 mnd, og Martinius er en hjelpsom storebror. Jeg er virkelig heldig.
Den lille bolla er ganske så aktiv, og veeeldig bestemt!


Det har skjedd som mye med Martinius etter at Ida kom til verden. Han har vokst mye.
Han er en ordentlig storebror som hjelper til med det meste.



Nå har vi sommerferie, og den nytes skal jeg fortelle dere.
Jaja, folkens...
Dette var en liten oppdatering.
Skal prøve å blogge litt mer framover.



Ha en fin kveld.

Klem Camilla

2 kommentarer:

  1. Det finnes viktigere ting enn blogging, men koselig med en oppdatering :) du har nok prioritert riktig vil jeg tro :) God ferie!

    SvarSlett
  2. Koselig med en oppdatering fra deg.
    Herlige bilder.
    God ferie, kos dere!
    - AC

    SvarSlett