torsdag 10. mai 2012

MAKAN TIL SURREHUE



Helt seriøst, jeg er VM i vimse!!! Bare spør mannen min, og du får samme svar.
I går var jeg på jobb. Trodde hele dagen at jeg slutta 23.00, men så viser det seg at jeg slutta kl. 20.00. Og der sitter jeg da, klokka var 21.25 før jeg fant ut av det. Er det mulig?

Og ikke nok med det, i dag hadde jeg time klokken 13.00 hos legen. Så jeg sitter der og blomstrer i en halvtime da en av helsesekretærene kommer ut å lurer på hvilken lege jeg skal til. Jeg svarer:" Jeg skal til Lina. Da sier damen at: "Nei, Lina er ikke her i dag hun." Det viser seg at timen min var i går den. I GÅR!!!!!! Og dette er ikke første gang skal jeg si dere.

Noen ganger lurer jeg på hva jeg driver med!!! Ikke det jeg skal i hvert fall.... 

Men, veit dere hva??
Jeg skal bli tante til en liten gutt. Jeg fikk vite det istad... Ååå, som jeg gleder meg :)

Klem Camilla



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar