mandag 7. mai 2012

Herlig helg :)



Har dere sett hvor deilig vær vi har i dag? I hvert fall her på østlandet. Jeg veit ikke hvordan det er i resten av landet men... Nå kan sommer`n bare komme for min del.

I dag begynner jeg på jobb etter 6 måneder med mammapermisjon. Det skal bli utrolig deilig. Gleder meg virkelig til å se igjen alle sammen! Nå skal mannen har 3 måneder pappapermisjon, og så skal jeg ha 1 måned etter det igjen. Fantastisk...

Merker at kroppen er sliten etter en helg med masse fyll og fanteri.
Kroppen er ikke helt vant til slikt lengre.. Den var det en gang, men....  Haha... Kan det ha noe med alder`n og gjøre kanskje? Eller er det bare fordi man har fått to barn og vil heller bruke tiden sin med familien? En god kombinasjon kanskje? Det liksom ikke like viktig lengre kjenner jeg.
Men det er så utrolig gøy når man faktisk tar seg en fest i ny og ned. Det er bare så synd man blir så sabla fyllesjuk dagen derpå!
Det var nemlig jeg i går serru. Det var ganske så ubehagelig.

Men men, helga har vært super herlig... Jeg har hatt det kjempe morsomt med verdensbeste venninner!!

Hvordan har din helg vært??

Klem Camilla


1 kommentar:

  1. Lykke til på første arbeidsdag.
    Tenk at snuppa di er så stor allerede, fødte ikke du i går da?
    Var jo bare et par dager siden Celine ble født, og vi feira 6 årsdagen hennes i helga.

    Fin ny uke til deg!
    - AC

    SvarSlett