fredag 4. mai 2012

En typisk fredag i Villa Fredfull



Ja, som dere ser er dette typisk oss fredagskveld etter fredagskveld.
Hjemmelaga pizza, godis, tente lys og (innimellom)vin!!
Jeg elsker fredager. Den beste dagen i uka.

I dag har jeg vært på harrytur med mormor og Ida. Fikk handlet kyllingvinger, vin og godis.
Jeg var innom Grense optikk, og der fant de fort ut at jeg trengte briller.
På det ene øye mitt ser jeg kun 40 prosent, mens på det andre 80 prosent.
Hmmm, ikke rart jeg myser når jeg ser på Tv eller kjører bil!
Så neste uke skal jeg tilbake og hente brillene mine.

Har du hatt en fin dag, da?
Nå skal jeg kose meg videre resten av kvelden med min kjære mann og vinglasset :)

Kos deg i kveld....

Klem Camilla



1 kommentar:

  1. Hei

    Fredagskvelden er virkelig den beste. Jeg liker stemningen, forventningene til resten av fridagene med familien, det nyvaskede huset og det å kunne kose seg med god mat, gotteri, chips og kanskje litt vin.

    Stemningsfulle og herlige bilder!

    Og tusen takk for hyggelig og varme ord hos meg. Kjekk blogg du har. Jeg følger deg videre jeg:)

    God helg
    Klem Tonje

    SvarSlett