tirsdag 1. mai 2012

Artige ting man kan lage med skjell


Nå er det ikke lenge igjen til sommer`n er her for fult..
Jeg tok med en runde på google, og fant masse fine bilder og tips til hvordan man kan dekorere og lage ting og tang med skjell.
Jeg synes det er veldig dekorativt å pynte opp med skjell, alt man trenger å gjøre er å ta seg en tur på stranda... 
Gratis er det også.


Dette tipset likte jeg best. Og enkelt er det også.. Ta en titt på DENNE bloggen hvis du vil vite hvordan det gjøres :)


Jeg likte også dette bilde. Veldig fin å dekorere veggen med.. Dett bilde fant jeg på denne BLOGGEN !



Du kan også pynte bord med skjell.. Det er veldig lekkert. Og du kan også lage stearinlys inni skjellene. Smart!! Og lekkert!
Fant ikke siden for dette bilde, men man trenger jo ikke akkurat å være rakettforsker for å skjønne hvordan det gjøres :)



Du kan også kjøpe billige rammer og lime på skjell :)


Også har du de flotte skjell-lampene da. De lager man jo ikke selv da. Men de er utrolig fine å se på!!

Ja, hva syns du?
Noe du kunne tenke deg å gjøre.
Tror jaggu jeg skal ta meg en tur på stranda å sanke inn litt skjell jeg, altså ;)

Ha en fin fridag i sola <3

KLEM VILLA FREDFULL

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar