onsdag 25. april 2012

Velkommen inn på soverommet vårt









Ja, sånn ser soverommet våres ut... Husker dere hvordan det så ut???
Det så ikke ut, for å si det sånn. Haha...
Endelig ferdig etter oppussing. Ting tar seriøst tid assa.
Men, nå er vi ganske så fornøyde.
Eller mannen er jo ikke så fornøyd med lampa da, men det er jeg :) Hehe...

I dag har lillesnuppa vært morsom kan du tru....
Hun gråt og gråt fra 12.00 til 15.00... Tillegg våknet hun 04.30 i dag..
Kan det ha noe med timen vi hadde hos manuell terapauten i går? Hmmm, ikke godt å si!!!
Men nå har hun i hvert fall sovna. Og jeg har ikke tenkt å vekke henne med det første.

Må ærlig innrømme at denne dagen har vært grusom.
Det tar på. Rett og slett.
Jeg følte meg helt hjelpesløs i stad når hun ikke ville roe seg!!
Huff....
Jeg er glad dette ikke er vanlig :)

Har dere hatt en fin dag da?
Nå skal jeg lage enchiladas med salat til middag.
Koooos.

Klem Villa Fredfull

3 kommentarer:

  1. Så stilrent og fint det ble! Er litt enig med mannen din ang. lampa, tror kanskje en prismekrone ville vært lekkert der, men smaken er som baken :) (Ærlighet varer lengst, eller...)
    Har hatt kjempekoselig dag, med cafèbesøk sammen med en god venn, og jeg er bedt ut på middag i kveld, så denne dagen er toppers :)

    SvarSlett
  2. Så flott soverom!
    Syntes lampen var kjempefin og passet perfekt inn :)
    Klem Anette

    SvarSlett
  3. Så lekkert soverommet deres ble.
    Nydelige farger og detaljer.
    Flinka:)

    Fin kveld til deg!
    - AC

    SvarSlett