fredag 27. april 2012

Puter, bil nøkler og biff på pizza`n



Ja, nå har mine elskede putetrekk kommet i postkassa fra Villa Paprika :)
Elsk!! Nå mangler jeg bare marine blå gardiner. Oooh jees ... Tror jeg da.
Eller skal jeg ha beige? Hmmm...
Vanskelig!
Hva tror du?
Tja, ikke godt å si.


I går ble det veldig lite blogging. Eller ingen blogging, faktsik!!
Hmmm, hva gjorde jeg i går?
Jeg var på Perfect Home-party på kvelden(handla jo selvfølgelig litt der å) HÅPLØS!!!
Men husker seriøst ikke hva jeg gjorde på dagen!!
Typis meg da.

Her for noen helger tilbake spurte jeg min mann om han syntes det var godt med biff på pizzan.
(Vi pleier egentlig alltid å bare ha pølser)
Da svarer han: Ehh jaaa... Du spurte om det for 2 min siden.
Jeg : Seriøøøst, gjorde jeg det?????
Dæven, jeg er et surrehue!!
Jeg huska ikke engang at jeg hadde spurt han den første gangen!!!!! Ikke bra!

Men det er typisk meg.
Aner ikke hvor mange ganger jeg har mista bankkort eller bilnøkler, husnøkler eller lommeboka!!!
åååh,jeg blir helt svett a meg sjææl!

Her om dagen ringte jeg Mitsubishi, fordi jeg hadde enda en gang klart å rote bort bilnøkelen.
Den siste som er fjernstyrt!! Man pleier jo å ha 2.
Han på andre enden holdt på å le seg ihjæl!!
Han sier til meg at det koster meg 3000 kr å lage nye nøkkler...
Da sier jeg til han at jeg har råd til å lete litt til.. HAHA.

Bilnøkkelen fant jeg 15 min senere på verandaen.

Ha en digger fredda.

KLEM VILLA FREDULL

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar