onsdag 18. april 2012

Gi bort - Giweaway


Ny runde med Giweaway... Er dere ikke enig?

Dette er flotte bøker om decopage med masse tips og inspirasjon til hvordan man kan lage pynt, gaver, gaveesker osv.
Enten du har drevet med decopage tidligere og ønsker inspirasjon til nye, spennede prosjekter, eller er nybegynner og har lyst til å prøve deg på en morsom hobby, så passer disse bøkene til deg...:)

(Skal sies at jeg har bladd igjennom bøkene, men fant ut at decopage ikke var noe hobby for meg, vil derfor gi bort disse fine bøkene til noen som trenger og har lyst på dem)!!




ATL du trenger å gjøre er å:


*Legg en link med dette bildet i din blogg -1 lodd
*Legg igjen en kommentar i kommentarfeltet -1 lodd
*Legg til som følger eller er følger- 1 lodd
 
*Lik facebooksiden- 1 lodd
 
Jeg trekker en vinner 15.mai....
 
Lykke til!!
 
Klem Villa Fredfull


15 kommentarer:

  1. Jeg blir med og tar 4 lodd =)
    ♥Anne Marie

    SvarSlett
  2. Kjempefin premie, jeg har drevet litt med decoupage, men tar gjerne imot "oppskrifter og tips" på hvordan jeg kan lage ulike ting.
    2 lodd på meg, for kommentar og følger.

    SvarSlett
  3. Superflott premie for meg som skal til å prøve meg på decoupage for første (!) gang..! :-)
    Jeg blir gjerne med og tar 3 lodd (kommentar/følger/facebook.

    Mvh,
    Hege ( hege@webmail.no )

    SvarSlett
  4. Prøver meg med 2 lodd jeg :)

    Klem, Lillian

    SvarSlett
  5. Så flott giveaway, klart jeg vil være med på denne. Jeg tar 1 lodd hos deg :-)

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  6. Kjempefin giveaway!! Jeg blir veldig gjerne med! trekker et lykkelodd og krysser fingrer! Jeg har akkurat lagt ut en ny giveaway for Sanselig Interiør. Vinn flott gavepakke med Lexington håndkle og Voluspa duftlys med mer. Verdi kr. 797,- Håper du har lyst til å være med. Ha en strålende dag! Bloggklem Franciska :-)

    SvarSlett
  7. Decoupage er gøy. Tar 3 lodd :)

    SvarSlett
  8. ja,det er gøy;) 2lodd.mvh.turid.grubben@gmail.com

    SvarSlett
  9. Ja klart jeg blir med på denne!!
    1 lodd c",)

    Klem Anna

    SvarSlett
  10. Vil gjerne være med på trekningen og tar 2 lodd, kommentar og følger av bloggen. Vil gjerne lære mer om decopage så jeg krysser fingrene.

    Ha en fin dag.

    SvarSlett
  11. Jeg vil gjerne være med! Tar 3 lodd. Therese

    SvarSlett
  12. Jeg blir med,og tar 2 lodd!! Kommentar\følger!
    Kjekt at du ville bli med på min Give Away!!
    Fiin søndagskveld til deg,klm ingrid l

    SvarSlett
  13. Jeg er gjerne med og tar 4 lykkelodd. http://konkurranseblogg.blogspot.com/2012/05/vinn-bker.html

    Bli gjerne med hos meg også om du vil!

    Klem

    SvarSlett
  14. bl0ndi3_16@hotmail.com7. mai 2012 kl. 21:45

    jeg vil være med :-) 2 lodd

    SvarSlett
  15. Disse ønsker jeg meg, tar to lodd
    blomsterhjertet@gmail.com

    SvarSlett