fredag 20. april 2012

En fantastisk helafen hos Villa Paprika

I går var jeg på en fantastisk helaften hos Villa Paprika....
Camilla hadde virkelig stått på for at dette skulle bli en nydelig og lærerik aften.
Vi fikk sprudels, tapas, sjokolade og et foredrag fra selveste Håvard Bakke, en utrolig morsom og flott mann.
Fredrikstad blad var også tilstede, og artikkelen kan du lese her HER!

Jeg skulle ha med meg kameraet mitt, men det glemte jeg. Så da ble det bilder med mobilen min.
Ikke akkurat den beste kvaliteten :( Men men....



Jeg stoooorkoste meg MAX!!!!
Og gleder meg allerede til hva Camilla og Villa Paprika har å by på neste gang...

Jeg fikk jo handla litt også...
Tar bilde av det etterpå-
Akkurat nå skal heimen ryddes og vaskes.

Ha en super dag...

Klem Villa Fredfull


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar