torsdag 19. april 2012

Denne dagen bør bli bra

Tok meg en rund i huset.. et par snapshots her og der :)
Er veldig glad i fake blomster.
Veit dere hvorfor?
Jeg glemmer å vanne!!!


God morgen alle sammen...

Her har man starta dagen med en kaffe mocca med kanel.. Nam nam....
Denne dagen MÅ bare bli bra. Natta har vært fæl mot meg.
Ida fant det for godt å våkne kl. 02.30 og holdt på til 04.30...
Mammsen ikke spesiel glad for det!!!!! Men hva får man gjort da???

I dag skal jeg en tur på jobben. Ikke lenge til jeg skal begynne å jobbe igjen.
Det skal bli deilig å komme seg på jobb igjen. Jobber bare 64 prosent, så kommer til å være endel hjemme allikevel. :)

I kveld skal en venninne og jeg på Villa Paprika`s helaften med foredrag fra Halvor Bakke. Der blir det masse tips og inspirasjon, gode tilbud, tapas og skrævlings :) Gleeeeeder meg :D

Ha en super dag alle sammen.

Klem Villa Fredfull

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar