torsdag 15. mars 2012

Stakkars lita...



Har ei litta tulle som kaster opp slim. Hun har holdt på i litt over en uke.
Hun har ikke kasta opp slim i en uka altså, men hun har vært dårlig.
Mye gråt, vugging og trøsting. Og lite søvn på mor!!! Men sånn er det nå bare...
Skal en tur til legen etterpå.
Huff, jeg får så vondt av henne... Skulle gjort alt for å bytta plass med henne :(


Ha en fin dag alle sammen..
Nå skal jeg lage meg en kaffe, sette med i sofaen sammen med min lille, og se en episode sporløst forsvunnet :)

Klem Villa Fredfull

2 kommentarer:

  1. Ønsker den nydelige tulla god bedring. Det er ikke noe stas når ungene er syke!

    SvarSlett
  2. God bedring til vesla di.
    Håper hun er bedre nå.

    Skal si det har skjedd ting her inne,
    trodde jeg hadde kommet feil først.
    Stilig med grått:)

    Fin kveld til deg!
    - AC

    SvarSlett