onsdag 28. mars 2012

Interiør babbling....

Dette inlegget begynte jeg på tideligere i dag, men noe skjedde, så alt ble sletta og Fru Eriksen ble skikkelig forbanna!!!! 

Jeg gir opp altså... Fru ubestemmelig!!! Ja, det er meg det...

Du skjønner det at, jeg ELSKER interiør, og daglig er jeg innom å besøker interiørblogger for å få inspirasjon. Og inspirasjon får jeg, i bøttesvis ;) Det er ikke det som er problemet.
Problemet er nemlig at jeg liker så mange forskjellige stiler.
Og derfor synes jeg det er så vanskelig å finne min stil. Min unike stil. 
Jeg er fortsatt ikke fedig med å pusse opp hjemmet mitt. Men blir man noen gang ferdig det?? Hehe...
Mannen min sier at jeg må slutte å lese interiørblogger og interiørblader. Han mener jeg bruker altfor mye tid og penger på interiør, noe som jeg selvsagt ikke er enig i :P !!!

Det er en interiørblogg jeg MÅ innom hver dag, nemlig VillaPaprika sin. Denna dama, Fru Kvarsvik, har virkelig fått det til. Elsker bloggen hennes, butikken hennes, hjemmet hennes og stilen hun kjører. Dette er ei jente med bein i nesa, fler jern i ilden og en stå på vilje jeg ikke har sett makan til!!!
Du kan besøke bloggen hennes ved å trykke HER.

Jeg vil vinne masse penger, noe jeg forøvrig har tenkt til å gjøre på lørdag, bare så dere vet det.
Jeg har nemlig falt for runde spisestuebord. Og hvis jeg skal kjøpe det, må jeg ha et større hus. Jeg kan jo ikke akkurat bytte stil nå. Det har jeg ikke penge til, selvom jeg skulle ønske jeg kunne bytte alt. (Tørr ikke si det altfor høyt, stakkars mannen. Hahaha...)
Men et nytt hus med et rom til mitt avlange stuebord med de lekreste NYE spisestuestoler som jeg akkurat har kjøpt, og et rom til et rundt spisestuebord er ikke akkurat å forakte!!!  nettopp....

Dette bildet er fra VillaPaprika sin stue. Er det ikke lekkert???

Bilde fra Google.com

Bilder fra  Google.com


Ha en deilig kveld videre alle sammen :)

Klem Villa Fredfull

1 kommentar:

  1. Ja det er mange flotte og inspirerende hjem rundt om kring.. og når man kikker på bloggene mister man nesten pusten =)))

    Hvis du har lyst å prøve lykken på et gavekort- er du velkommen innom bloggen min =)

    Ønsker deg en fin dag =)

    Kerstin

    SvarSlett