tirsdag 6. mars 2012

Here I am- This is me

Utfordringen hos NIB denne mnd er:

Denne måneden utfordrer vi deg til å vise hvem DU er! Altså, ikke med selvportrett, men med et personlig interiør som virkelig er deg. Som gir deg godfølelsen når du kommer litt sliten og trøtt hjem fra jobb, eller gladfølelsen når du har hatt sovmorron søndag morgen og står opp til strålende sol i mars.


Dette er virkelig meg!!!!!
 Masse puter i sofaen, stæsj på stuebordet og den deiligste fagen i verden, nemlig lyse blå/turkis.
Jeg ELSKER virkelig den lyse blå/turkise fargen.
 Skjønner ikke hvorfor jeg bytter den ut inni mellom...


Gåsunger- et herlig vårtegn!!!


Ha en super dag alle sammen ....

Klem Villa Fredfull

2 kommentarer:

  1. Nydelig bidrag.
    Det siste bildet var veldig fint, lekker den grå strikkaputa.

    Fin kveld til deg!
    - AC

    SvarSlett
  2. Nydelig bidrag
    Flotte bilder
    Ønsker deg en fin kveld
    Jeg tar meg en liten bloggrunde før jeg skal stupe i seng :)
    Klem Tonje

    SvarSlett