søndag 25. mars 2012

Fantastisk dag....

Etter 3 uker med mye sykdom i detta huset, var det utrolig deilig å komme seg ut i finværet.
Martinius og jeg reiste til Alby, som ligger i Moss, sammen med Lambech og gjengen!!!
Det var heeeelt fantastisk....








Det er jo helt nydelig vær om dagen.. Hva skjer???
Da kommer vel drittværet til påsken da.. ?!?? Hmmm....

Skal du noe påsken da?
Vi skal en tur opp til Fagernes, nærmere bestemt Øystre Slidre...
Gleder meg. Skal bli deilig å komme seg litt bort.

Ha en deilig kveld alle sammen....
Jeg skal sette meg foran Tvèn med mannen min, og bare nyte kvelden!!!

Stoooor klem Villa Fredfull

1 kommentar:

  1. Så flotte bilder Camilla.
    Tror vi må ta en tur dit snart vi og,
    så så herlig ut med bildene av strand og hav.

    Fin søndagskveld til deg!
    - AC

    SvarSlett