lørdag 17. mars 2012

en veldig sliten mamma


Huff, er ikke greit med syke unger altså.
Er veldig glad jeg ikke er syk selv. Jeg må virkelig si at jeg ikke misunner foreldre som har kolikk unger.
Jeg har nå den siste uka følt som at jeg var mamma til ei som hadde kolikk.
Bare gråt... Men sånn er det nå bare. Man må bare holde ut. 
Prøve å trøste så godt man kan.... 
Rart egentlig, når man egentlig er så sliten at man kunne sovna stående, og et av barna blir syke, så har man jaggu et par gir til.....
Men virker som at hun er på bedringens vei.
Hun er fortsatt veldig urolig.
Skulle ønske det ikke var 6 uker til neste time hos manuell-terapauten, men det er det. :(
Jaja...

Ha en super lørdagskveld alle sammen.
Skal prøve å nyte den så godt jeg kan. Ida har endelig sovna.






Klem Villa Fredfull

2 kommentarer:

  1. Så nydelige bilder av vakre vesla di.
    Masse god bedring til henne.
    Håper dere alle får en god natts søvn.

    Fin lørdagskveld til deg!
    Kos AC

    SvarSlett
  2. God bedring til den lille prinsessa!

    SvarSlett