søndag 19. februar 2012

Villa FLATFYLL

I dag burde bloggen hette Villa Flatfyll...

Ååå i dag er jeg relativt sliten...  Sliten, ikke fyllesjuk... :D hehe
Kvelden i går tok på for å si det sånn.
Jeg var ikke i seng  før klokka var 04.30. Sovna heller ikke med det samme.
Men kvelden i går, ja den var heeelt fantastisk. Jeg er skikkelig støl i magemusklene i dag for jeg lo så mye.
Jeg fikk i meg øl, champagne, Captein Morgan og vin. Dæææven.
Merkelig å fin form jeg egentlig er i dag.

Nå er huset nyvaska og pizza skal snart inntas.  Nam nam...

Håper dere har hatt en super helg.

Før festen...

Etter festen.... Vaskemaskinen står og går. Enda er  det så mange glass som skal vaskes.
Når vi stod opp i dag var det ikke et eneste glass eller en eneste kopp igjen i skapet. Haha...




Klem Villa Flatfyll

1 kommentar:

  1. Ser ut som det var vellykket:)

    Ha en fortsatt fin søndag!
    - AC

    SvarSlett