tirsdag 14. februar 2012

Utfordring... Hvordan ser ditt kjøkken ut???

Her er mitt kjøkken... Jeg veit at det ikke er det lekreste kjøkken.
Vi skal pusse det opp. Men det blir ikke før neste år. Dette året har vi prioritert soverom!! ALT koster penger, og vil ikke påstå vi er styrtrike. Derfor tar vi litt over langen. Det er jo det som er gøy. Så slipper man å slite seg ut også. Hehe... Jeg er ikke spesielt glad i å pusse opp, det er etterpå som er gøy :) Sikkert fler som er enig i den?? Vil jeg tro!!






Og jeg har jo selvfølgelig en super premie til den som går av med seieren!!! Kommer tilbake til den siden. For å være med på denne utfordringen må du skrive ett innlegg med bilder, og link til denne utfordringen. Så legger du linken inn i "verktøyet" under her.

Gleder meg masse til å se bildene deres :D




6 kommentarer:

  1. jeg håper virkelig du veit hvordan kjøkkenet mitt ser ut :P

    SvarSlett
  2. Det gjør jeg vettu, Remi :)

    SvarSlett
  3. Jeg skal bli med, så gøy med utfordring. Se om jeg får laget innlegg i kveld eller i morgen.

    Fin kveld til deg!
    - AC

    SvarSlett
  4. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett