onsdag 22. februar 2012

Lite blogging i det siste...

Ja, jeg veit.. Det er dårlig.
Men skjønner det atte jeg har begynt å sykle 45 min på kvelden, samtidig som jeg ser på Dexter( My Man )... Og det er som regel da jeg sitter å ordner med bloggen.
Hmm... Hvordan skal man løse dette, da? Hehe...
Det er jo ikke alltid Ida sover i 4 timer tilsammen hver dag. Så da får det rett og slett bare bli som det blir.
I dag har jeg faktisk bakt marspiankake på mårran. Martinius blir 5 år på lørdag.
Snakk om at tia flyr da eller? Fytti.... Husker 25.februar 2007 20.37 jeg. Da kom han til verden.
Synes ikke det er så lenge siden.
Ja, nå ern snart konfirmant!!! Her er det bare å nyte tia....

Ha en super dag alle sammen :)

Bilde- funnet på google.no


Klem Villa Fredfull

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar