fredag 17. februar 2012

Kosedag hjemme


I dag har jeg latt Martinius hjemme fra barnehagen...
Noen ganger er det deilig å bare være hjemme. Jeg tror Martinius synes det er deilig å ikke bare være i barnehagen hele tiden. Han blir sliten han å som alle oss andre.. Det blir mange lange dager annahver uke.
Martinius går i naturbarnehage, og annahver uke er det turuke.
Denne uka leverer pappsen. Det er fordi at de går på tur i 10-tia.Når jeg leverer er han der mellom 10 og 11, stort sett da. Men med ei litta tulle, så klarer jeg ikke levere tidligere. Eller, jeg gjør jo det, men hater å stresse!!! Synes det er mye hyggeligere å ta det med ro om mårran, kose seg med frokosten og  glane litt tegnefilm sammen  :)

I dag har vi fått gjort masse.
Martinius har rydda rommet sitt, jeg har fått rydda huset, begge unga har bada og Ida har sovet nesten hele dagen.
Vi har jo også kosa oss med basing i senga(noe Martinius ELSKER), gått en deilig tur i sola og spist deilig lunsj :)

Og nå har vi kosa oss med kyllingvinger og tilbehør. Elsker rett og slett fredager :)
Nyt fredagen folkens.
Vi blogges...


Martinius skulle være så flink å kle på søstra si etter at hun hadde bada. Men det var litt vanskelig!! :)

VM i sikling ;) hahahha.....

Gutten er fortsatt ikke lei Kaptein Sabeltann. Heeeelt utrolig!!!

Sterk i nakken da ;)

Nå gjør vi oss klare til ut på tur, aldri sur :)


Klem Villa Fredfull 

2 kommentarer:

  1. Næmmen så nudelig da:)

    SvarSlett
  2. Høres ut som dere har hatt en deilig kosedag ja.
    Mange herlige bilder av to nydelige sjarmtroll.

    Ha en fortsatt fin fredagskveld!
    - AC

    SvarSlett