lørdag 11. februar 2012

Kan noen hjelpe meg???


God morgen kjære bloggfølgere :)

Har dere hatt en god natt? Min har ikke vært spesielt bra.
Min kjære datter har holdt på i hele natt!
Men skjønner ikke helt hva som er problemet. Hun spiser bare mindre og mindre. Og hver gang jeg gir henne mat, hylgriner hun.Skal sies at hun i tillegg er ganske glups, så hun svelger ganske mye luft, fordi hun er så utålmodig. Maten kommer liksom ikke fort nok. Så da må hu mor trøste, vugge og prøve å få henne til å rape... Når hun har roet seg får hun på nytt melk, også holder vi på sånn til flaska er tom!!!! Eller, ikke alltid at hun får i seg flaska en gang!! Er jeg heldig så får hun i seg max 100ml...
Huff, det er helt håløst!!
Skulle ønske jeg kunne hjelpe henne. Noen fler som har opplevd dette???
Dette begynte for en uke siden. Og blir bare verre og verre!!!

Ellers, håper jeg denne dagen går like glatt som i går..
Idag skal jeg faktsik male gangen vår. Ikke den vi har sko og jakker i, men vi har en lang smal gang som fører til alle soverommene og badet. Og siden vi nå driver å bytter dører og lister, så maler jeg like godt hele gangen også. Nå har vi en farge der som heter fransk grå, som det er litt rosa i, og må innrømme jeg ikke er spesielt fornøyd med den!! Haha..... Trodde den var litt mer grå, siden den heter fransk gråå!!

Så håper jeg mannnen får hengt opp den nye lampa mi på soverommet:D Kanksje det kommer bilder av soverommet vårt etterpå?? Vi får se. Er jo egentlig ferdig med det. Er sånn smånips igjen der også!!

Jaja, ha en super lørdag alle sammen. Vi blogges...

Klem Villa Fredfull


2 kommentarer:

  1. hellu :-) hvilken topp på flasken bruker du? for jeg måtte bytte til nr to ganske tidlig fordi Oliver fordi han var så glupsk og maset fælt. virket som han ikke skjønte at han ble mett og gulpet masse, men når vi byttet topp så hjalp det. sikkert ikke så lenge til vi må begynne med en treer topp tneker jeg. bare et tips som går ann sjekke hvertfall :) klem Ida

    SvarSlett
  2. Huff, dette hørtes slitsomt ut. Jeg har selv hatt flaskebarn, men kan nok ikke si at jeg har opplevd det samme som du går gjennom nå.
    Kanskje det hadde vært lurt å la henne spise litt om gangen før hun raper, så litt mat igjen...? Skjønner veldig godt at du er fortvila. Mulig helsesøter kan gi deg noen gode råd? Jeg må bare ønske deg lykke til og håper virkelig at du får orden på det!

    Ha en fin lørdag.

    SvarSlett