søndag 12. februar 2012

God morsdag alle mammaer

Ja, god morsdag alle mammaer... Dette er dagen vår!! Hihi...
Jeg har vært suuper heldig. Fått gave og frokost på senga.



Skal ærlig innrømme at gaven plukket jeg ut selv da. Hehe...
Det er morsdags-og valentins gave i ett <3 <3 Nuuudlinger!!





I dag skal jeg faktsik male kjøkkenet. Ble bråbestemt for 10 min. siden.
Deilig med litt forandring.
Skal sies at den veggen også er malt i fransk grå, og veggen er ikke grå for å si det sånn. Den er ROSA!!! Og det synes jeg ikke er så veldig lekkert..
Mannen skal få bytta dører i gangen, endelig!! Martinius skal i barnebursdag fra kl 13 til 15, og mor skal lage en helt ny rett til middag i dag.
Så her er det  bare å henge i slipset!!!
Ida har hatt en fiiin natt. La henne 19.45 i går, sov til 03.00 i natt, fikk mat, så sov henne til 07.20 i dag. Ååå, for en LYKKE!!!

Ha en super dag alle sammen.

Klem Villa Fredfull

1 kommentar:

  1. Så flotte bilder av den fine gaven din.
    Gleder meg til å se når du er ferdig å male.
    En fortsatt fin søndag til deg!
    Kos AC

    SvarSlett