lørdag 18. februar 2012

Gjør i stand :)


I kveld skjer det...
Jeg gleder meg. Lenge siden man har slått ut håret nå.
Vi blir 25+. Dæven sier jeg bare. Har jeg nok sitteplasser?? Haha...
Jaja, vi får gjøre som før. Sitte på fange, ha kjøkkenparty, fler på dosamtidig og halvparten er sikkert ute å røyker.
Eller, tror faktisk det er mindre enn halvparten som røyker. Og det er jo bra :D
25.februar har jeg vært røykfri i 12 mnd... WOOOW.. Jeg er stolt!!!
Så er det bare å holde seg røykfri da.
Nå er det bare nesesprayen igjen. Min stooore last!
Jeg har jo kutta brusen også..

Jaja, nok å gjørra.
Vi snakkes folkens :)



Klem Villa Fredfull

1 kommentar:

  1. Kos deg på fest - det regner jeg med du gjør:)
    Og flinka som er røykfri!
    Den nesesprayen ja, vet alt om den;)

    Kos AC

    SvarSlett