tirsdag 10. januar 2012

Planlegging!!!

Da kommer ukesmenyen igjen...

Tilbake til hverdag og planlegging!!! Noe som jeg anbefaler på det sterkeste!! Jeg slipper å ringe mannen min hverdag for å spørre om: "Hva skal vi ha til middag i dag a??" Da sier han alltid: "Jeg veit ikke jeg.. Hva har du lyst på?" Så sier jeg: "Veit ikke jeg heller. Vi får tenke på det, så ringes vi etterpå..." Og når en av oss ringer, har vi egentlig ikke ofra en eneste tanke på hva vi skla ha til middag. Hehe.... Og en annen ting som er positivt med planlegging er at man bruker mye mindre penger på mat!

Tirsdag: Amerikanskgryte med frisk salat og hvitløksbaguett

Onsdag: Omelett med grovbrød

Torsdag: Salat med skinke og ost

Fredag: Hjemmelaga pizza, vel!!!

Lørdag: Ikke hjemme.. På SPA!!!

Søndag: Koteletter med masse grønnsaker og poteter

Mandag: Camillas kjøttkaker i brunsaus


Bilde er hentet fra Google.no


Det var det..... Da skal man ta seg en tur på butikken etterhvert. Skal bare en tur til legen først, så en tur på monter(finne maling til Ida-Marthine sitt rom) og så på er det full handlings :D

Dere får ha en fortreffelig dag alle sammen..... Vi blogges senere :)

Klemmer fra Camilla i Villa fredfull

3 kommentarer:

  1. der fikk jeg et par gode ideer til middag her i hjemmet også, så takk for at du delte!:)

    SvarSlett
  2. Herlig :) Takk for tips :) Sitter med det samme selv, bare at jeg jobber med en mnd :)

    SvarSlett
  3. hei vigdis her.
    du har glemt fisk......minst 2 ganger i uka :-)

    SvarSlett