mandag 9. januar 2012

Ny sengegavel...

Nå har jeg vært på rundtur etter bilder på sengegavler...  OG fant mange på google.no!!! Men det er jo et hav av muligheter.. Hvem skal jeg velge??? Det er så vanskelig. Trodde seriøst jeg viste hvordan jeg skulle ha det, men nå veit jeg ikke lengre :( Fillern......








Hva synes dere?????
Man kan jo gjøre nesten alt!!! Skal jeg gå for trevirke, stoff, skinn... Skal jeg bruke nagler, knapper eller diamanter... Skal jeg ha høy eller skal jeg ha lav... Skal jeg ha den grå, brun, rosa eller svart... Og hvordan skal resten av rommet se ut. Skal jeg ha tapet eller skal jeg bare male.. Eller skal jeg gjøre begge dele. Hvilken farge skal jeg ha da? Hvordan garderobe skal jeg velge, mørk eller lys? HUFF!!!

DET ER KJEMPE VANSKELIG!!!!!!

Tips tas godt imot, folkens <3 Hehe....

Klemmer fra Camilla i Villa fredfull

1 kommentar:

  1. likte den svarte i skinn og den gråe i stoff,. sponplater, stifte på fyllvatt e.l og stoff utenpå og voila!! hehe.. klem cc

    SvarSlett