onsdag 4. januar 2012

Middagen i Villa Fredfull ble i dag....


Ovnsbakt laks ble det til middag i dag.... Nam nam.. Det var deilig!!!

Skjær opp masse grønnsaker( som f.eks. armandine poteter, broccoli, blomkål, gulrøtter, løk, vårløk, hvitløk osv). Så krydrer du med salt og pepper. Bruk gjerne annet krydder hvis du vil. Her er det bare å utforske. Så tilsetter du kremfløte, og så inn i forvarmet ovn på 200grader i ca. 10-15 min. Så tar du ut formen, og legger laksen opp på grønnsakene. Dette skal stå i ovnen i 20-25 min.

Nam nam..... Er suuuper godt!! Og sunt...

Klemmer fra Camilla i Villa Fredfull

3 kommentarer:

  1. Takk for oppskrift, nå står min versjon av denne i ovnen. Middag om 10 minutter tenker jeg. Blir spennende å smake.
    Kos AC

    SvarSlett
  2. Bare hyggelig AC ;)
    Håper du liker det like godt som meg ;) hehe..

    SvarSlett
  3. Denne retten sto på middagsbordet idag - og for en succe - selv for mannen i huset som er ganske skeptisk. Beste jeg har smakt på lenge! Men lurer på hvor mye fløte du bruker til en form? Jeg brukte en boks.

    SvarSlett