tirsdag 3. januar 2012

Mamma til to er både krevende og noe av det beste i verden....

Jeg og sikkert flere mammaer som venter eller som har fått nummer to, lurer på om det går an å elske sitt andre barn like mye som man elsker sitt første.. Og JA, man gjør det!!! Det er så deilig å ligge ved siden av henne på stuegulvet, bare for å beundre henne. Se henne pludre og veie med armer og bein.. Og sier jeg: " Hei jenta mi", så ser hun på meg og  kommer med det nydeligste smilet i verden :) Det er helt fantastisk, og det varmer mammahjertet!!! Og JA, mammaer har to hjerter!!! Sant!! :)

Martinius er fortsatt en stolt og omsorgsfull bror... Når hun begynner å gråte sier han:" Mamma, jeg kan gi henne smokken jeg." Eller: " Mamma, Ida-Marthine gråter! Du må komme." Han vil stadig vekk gi henne en kos, og vil ofte ha henne på fanget! Da blir jeg så stolt.  Verdensbeste storebror!!! Ingen tvil om det.




Jeg føler meg som verdens heldigste :)

Klemmer fra Camilla i Villa Fredfull

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar