lørdag 21. januar 2012

Kaos...


Ja, jeg veit.. Det har blitt lite blogging de siste dagene... Men jeg har rett og slett hatt for mye å gjøre. Huset ser ikke ut, og jeg rydder hveeeeer dag. Men når man pusser opp blir ting og tang satt her og der.. Vi hadde utrolig mye"DRITT" på rommet som blir Ida sitt. Og når man da ikke har så mange rom å stappe all den "DRITTEN" i, hvor gjør man av det da?? Jo, litt i stua, litt på kjøkkene og litt i gangen. I tillegg driver jeg å maler litt småmøbler, så kjøkkenbordet er også opptatt!!! KAOS.... Ja, det er nettopp det det er ....... Hoho..

Har du sett eller?? Herregud...

Menne, blir utrolig bra nå asså. Men siden det har kommet så mye snø, og været ikke har vært så alrigth i det siste har ting gått sakte. Dette er jo fordi mannen min måker og strør for kommunen, så da blir det mindre oppussing hjemme. Jeg kan ikke akkurat skryte på meg at jeg er den rett til å legge gulv eller rive ned dørene i gangen. Jeg kan ta meg av malinga, vaskinga og ryddinga!! Japps..

Hvordan er deres helg hittil da?? Og hva synes dere om GP??
Hehe... Joa, ville jo si at Nora var best denne gangen :D

Ha en super kveld videre!!!


Klemmer fra Camilla i Villa Fredfull

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar