tirsdag 10. januar 2012

En liten smakebit på rommet til snuppa.....

Da har jeg endelig blitt enig med meg selv. Det er ikke alltid at det skjer!!! Hehe...



Da har jeg vært å kjøpt maling!! Gleder meg til å begynne....

Sånn ser rommet ut nå! Fult av alt mulig rart som selvfølgelig ikke skal være der!!!!


Det har egentlig vært tapet på hele rommet(den har vi dratt av)... Der hvor det er blått, har det stått et skap. Så tapeten har blitt lagt rundt. Når skapet ble fjerna, ble det bare malt.. Derfor den blå flekken!!!

Nytt gulv skal også legges!!!

Dette tror jeg blir så braaaa....

Ha en fin kveld. Blir ikke noe mer blogging nå i kveld.... I dag er det Tv-kveld for fruen:) Wiii...

Klemmer fra Camilla i Villa Fredfull

1 kommentar:

  1. Blir spennende å se når du får malt, lekkert med lilla:)

    Ha en fin kveld!
    Kos AC

    SvarSlett