fredag 13. januar 2012

Den ydmyke og ærlige fru Kvam-Eriksen


Jeg har en tendens til å være veldig krass og brå til tider, og det en veldig dårlig egenskap, jeg veit det!! Jeg veit det er  mye lurere å ta opp ting litt før, så slipper man kanksje å eksplodere. Slike eksplosjoner kan ødelegge mye.  Og det er noe dritt.. Stort sett...
Veit du hva det værste jeg veit er?? Det er nemlig utakknemlighet og folk som tar ting for gitt!!! Det er virklig noe jeg spyr av. Og folk som tror dem er så mye bedre enn andre.
Jeg veit ikke helt hva jeg vil med dette innlegget. Men føler jeg har noe som må ned svart på hvitt. Det er ikke en spesiell hendelse, men bare rett og slett tanker og følelser!

Jeg tror nok at hvis jeg hadde fått sjansen til å begynne på nytt fra jeg var 18 år, ville jeg løst ting på en annen måte, og sagt ting litt annerledes. Men det er mye jeg også ikke ville endra på... Jeg er stort sett veldig fornøyd, og jeg tenker at hvis en ikke erfarer ting som er vonde og kjipe, lærer man heller ingenting. Jeg føler jeg har lært mye...  Jeg er der hvor jeg vil være i livet... i hvert fall for øyeblikket. Men jeg har drømmer. Og drømmer er viktig å ha. Og de drømmene jeg har skal også gå i oppfyllelse. I hvert fall noen av dem. :)

Jeg husker en gang for veldig lenge siden. Jeg var 16 år, satt hjemme på mamma og pappas kjøkken sammen med en av mine bestekompiser. Jeg sa til han: " Det er rart jeg ikke er smellfeit egentlig! Jeg drikker jo brus hver dag og spiser masse godis." Jeg husker han sa :" Er jo ikke så rart det, du er fortsatt ung og forbrenninga er på topp." På den tiden veide jeg 50 kg og synes jeg selv var litt for tykk. Herregud, sier jeg nå!!!! Erre mulig!! Men, blir man noen gang fornøyd? Nope! Det er helt sant! Jeg snakker ihvert fall på mine vegne! Jeg vil ikke akkurat si jeg har drømmekroppen den dag i dag, er langt i fra fornøyd( min egen skyld), men jeg skal nok klare å komme meg ned til dit jeg føler meg selv komfortabel. Det er  urettferdig vøttø. Noen kan gå gravid 2 og 3 og 4 ganger, og det synes ikke engang etter fødslene. Like slank og fit!! Merker jeg er en smule misunnelig på dem. Hehe... Men vi er forskjellig!

Folk som mener at de som er blitt voldtatt, bør ikke få lov til å ta abort, er SKADA!!! Hva skjedde med at man blir født uten null empati? Jeg synes at empati er den viktigste egenskapen et menneske kan ha! Har man empati, sjarm, humor  og en liten dæsj ydmykehet, kommer man langt!!! SANT...

Jaja, på tide å være litt sosial med min kjære mann! Gleder meg til i morgen. Skal bli deilig med spa helg :)
Ha en suuuuper kveld videre alle sammen.



Klemmer fra Camilla i Villa Fredfull

3 kommentarer:

  1. glad i deg fordi du er du jeg:) og synes det er så koselig å ha fått så god kontakt med deg:) klem cecilie

    SvarSlett
  2. Utrolig koselig å høre, snuppa :) Du er god du !!!!!! Klem til deg å ;)

    SvarSlett
  3. må si meg enig i missunelse av folk som føder flere barn og noen uker etterpå så er magen HELT borte, det er ikke min for og si det sånn. Sa til ei i sta at jeg er glad jeg har opplevd ting både på godt og vondt, for det hadde hvert fryktelig kjedelig å ikke ha noe og jobbe for. skulle ha gjort mye anderledes, men har tatt de valgene jeg tok og kan jo selvfølgelig ønske om mer men det går over langen. vær den du er du camilla tror faktsik fler skulle hvert sånn, klart og si det dem mener og føler, jeg er veldig dårlig på det. ha en fin helg, klem fra Inger-Lise

    SvarSlett