torsdag 5. januar 2012

BILDERAS


Dette flotte fatet fikk jeg av min kjære mann til jul... ELSKER det :)



Denne lille lykta kjøpte jeg to av på Villa Paprika :)




Glassboks med alu lokk og bunn



Disse lyslyktene kjøpte jeg også i dag på VillaPaprika :)


Denne lekre lampa fikk jeg også av min mann :) Hihi.. Flinke mannen min...

Hadde noen fler bilder, men alt hang seg her fler ganger.... Så de tre bildene som ikke kom med, blåser jeg i :) hehe....

Ha en fin kveld :)

Klemmer fra Camilla i Villa fredfull

3 kommentarer:

  1. Så fint du har det :) klem Nina

    SvarSlett
  2. Så utrolig koselig dere har det Camilla :-) Det er fortsatt samme huset i Vestby eller? Håper alt står bra til med deg og familien :-) Nydelige barn du har, og Martinius er jo blitt så stor! Synes ikke det er lenge siden jeg så deg når du var gravid med han, tiden flyr :-) Klemmer fra Nina

    SvarSlett
  3. Takk til begge to :) NinaBeate: Ja, men vi bytta med svigers. Så vi har hovedhuset på gården. Martinius har blitt sot ja. Herreh, tia flur :) Håper alt er bra med deg... Lenge sia jeg har sett deg, altså... Klem

    SvarSlett