torsdag 5. januar 2012


Bildene er lånt fra http://villapaprika.no/
I dag har min gode venninne og jeg var en tur i Fredrikstad.... Grunnen til det er at jeg har heeele tiden hatt lyst til å besøke en butikk som jeg rett og slett elsker. Nemlig Villa Paprikas butikk. Så i dag satt jeg meg i bilen og dro nedover!!!! Jeg måtte riktignok ha med meg en venninne fordi jeg ikke tørr å kjøre selv på ukjente steder :) Hehe.... Og jeg må bare si til dere som er intressert i interiør, dere MÅ reise å ta en titt i Villa Paprikas butikk!! Helt sant... Det er så MASSE lekkert der... DøR!!! 

*SIKLE*

Jeg skal legge ut bilder etterpå av det jeg har kjøpt.... Men skal først få i meg litt middag, og ta ned juletreet :)

Klemmer fra Camilla i Villa Fredfull

1 kommentar:

  1. Gleder meg til bilder av det du har kjøpt!

    Ha en fin kveld!
    Kos AC

    SvarSlett