mandag 30. januar 2012

Alt for mye å gjøre....


Jeg veit ikke hvor det blir av tia.. Den bare flyr forbi. Synes ikke det er annet enn mandag og fredag, jeg!!! Jeg har så mye jeg skal gjøre, så blogging blir ikke prioritert :( Ikke bra... Lover jeg skal bli flinkere, altsåå...

Nå driver jeg å leser til eksamen, jeg pusser opp ikke bare et soverom, men to. Jeg skal ha sånn noge lunde ryddig hus, samt ha middagen ferdig når mann og barn kommer hjem fra jobb og barnehage, jeg skal vaske klær og henge dem opp, handle så det er mat i huset. I tillegg vil jeg lese bruksanvisningen til det nye kameraet mitt(jeg veit, jeg har ennå ikke gjort det. SLØVT!!!), jeg vil lese de nye fotobøkene mine, også vil jeg starte på den nye boka jeg har kjøpt. Jeg har også lasta ned alle episodene fra Dexters sesong 4, samt en annen serie som jeg ikke husker hva heter nå. Samtidig oppi alt dette skal jeg være sammen med mine to små barn og min deilige mann!!!

Er det fler som har det sånn??? Jeg føler jeg ikke strekker til!!!  Hehe... Ikke rart jeg er sliten. I går sovna jeg kl. 23.00, var våken to ganger i natt pga lille snupp, men sov jo helt til kl 11.00 i dag. Takk og lov for at jeg har en mann som hjelper til. (det skulle jo bare mangle da) ....

Har dere gjort noe spennende i helga da?



Ha en super natt... Blogges i morgen!!!
Klemmer fra Camilla i Villa Fredfull

2 kommentarer:

  1. Høres ut som du har mer enn nok å gjøre nå om dagen. Må du huske å puste litt også da:)

    Ha en fin kveld!
    - AC

    SvarSlett
  2. WOW - du har fjerna ordbekreftelsen:)
    Deilig, faktisk så deilig at det ble en ekstra kommentar bare for å si det - hehe

    SvarSlett