torsdag 17. november 2011

Ikke lenge igjen...


Ja, nå er det 10 dager til 1. desember :)

Gleder meg som en liten unge. Elsker desember, elsker advent, elsker julepynt, elsker jula, elsker snø, ja jeg kunne holdt på i evigheter... Hihi!!!
Jula blir magisk igjen når man får barn. Det er helt sant.

Hvordan ligger det an med julegavehandlinga da? Her er jeg nesten ferdig, faktisk. Men skal si at jeg har hatt litt fritid de siste måndene. Hehe...  


I år skal jeg pynte i hvitt, sølv og naturtoner. Noe rødt skal jeg ha inni mellom, selvfølgelig! Det blir jo ikke jul uten rødt. Gleder meg til å pynte :)Har lovt mannen min at jeg ikke skal pynte før bittelille julaften. Jeg har en tendens til å pynte huset 1. desember. Haha...


Hvordan vil dere pynte i år??

Klemmer fra Camilla i Villa Fredfull

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar