onsdag 26. oktober 2011

Takknemlig

I dag er det min andre dag over termin.. Men det gjør ingenting. Så lenge jeg er i form og at ingenting er galt med lille prinsesse.. Jeg er så overlykkelig over at jeg fikk lov å reise hjem etter en natt på Fredrikstadsykehus. Det er ingenting galt med Fredrikstadsykehus, men når man er hjemmekjær, hormonell og høygravid er det absolutt best å være hjemme.

Jeg fikk i første omgang rommet alene, men det varte bare to timer. Da fikk jeg beskjed om at jeg måtte dele det med ei til. Tårerne bare trilla... Jeg hadde liksom innfinni meg med det at jeg skulle sove der, for jeg hadde jo tross alt fått rommet for meg selv. Men nå måtte jeg dele det. Huff, ingen god beskjed. I tillegg var senga kjempe vond. Og jeg som har bekkenløsning/plager merka veldig godt at den senga ikke var det beste stede å ligge.  

Natta var laaaang og nesten uutholdelig... Det eneste jeg tenkte på var at jeg skulle ønske at fødselen skulle komme i gang. Men neida, hun var ikke klar enda.

Dagen etter fikk jeg beskjed om at jeg kunne reise hjem. Ååå, så glad jeg ble. Da var det bare å ta telefonen fatt å sende en melding til min kjære mann om at han bare kunne sette seg i bilen med en eneste gang, for nå skulle jeg hjem!! Da lovte jeg meg selv at jeg aldri skulle klage på hvor kjipe og lange dagene er, hvor søvnløse og vonde nettene er, hvor utålmodig jeg er osv.... For det er seriøøøst myyye bedre å være hjemme å ha det sånn, enn på sykehuset.



Så jeg har det helt fantastisk...  

Men ikke misforstå meg. Jeg er veldig glad for at de som jobber på Fredrikstadsykehus tar svangerskapsforgiftning så alvorlig. :)

Ha en suuper dag videre.

Klemmer fra Camilla i Villa Fredfull


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar