torsdag 27. oktober 2011

Slitsom men en veldig hyggelig dag :)

I dag våknet jeg klokken 07.00 av min sønn som satt på rommet sitt å lekte med lego.(Han er VELDIG glad i lego)

Så da var det bare å stå opp, lage frokost og ta seg en tur på badet.

Klokken 10.15 var vi hos jordmor(igjen). Hun strippet meg på nytt. Etter det gikk jeg en tur på do, og da kom jaggu SLIMPROPPEN!!! Blæææh.... Jeg skal ikke beskrive hvordan den ser ut, og jeg skal ei heller legge ut bilde. Hehe..(Tok ikke bilde av den da :)!!!!

Så etter at den gikk har egentlig alt vært litt rart. Veldig nedpress og mye sterkere kynnere... Så tipper innen 24 timer er lille prinsesse ute... Men jeg kan ta feil. Noen kan jo gå fler dager etter at slimproppen har gått. Den kan vist komme fler ganger å (?) Ikke veit jeg....

Så veit ikke om folk har fått med seg at det er den STOOORE bamse dagen i dag??? Martinius, Synne(datteren til samboeren til min fetter) og min kjære tante dro en tur på biblioteket. Der var det nemlig bamsefest. Der sang vi mange bamsesanger, spiste bamsemoms, noen bamser tok turen på sykehuset, deriblandt Blom-Blom, som ble heelt frisk. For de av dere som ikke veit hvem Blom-Blom er, så er det bestevennen til Martinius. Han er en elefant som virkelig har vært med siden første dag... Så leste barnebokforfatter Tor-Åge Bringsværd Ole Brumm for oss... Det var kjempekoselig :D

Dette er Blom-Blom 2. Måtte kjøpe en til da han var 2 år. Blom-Blom 1 ble borte for oss. Men vi fant han igjen etter en uke. Hehe...

VERDENSBESTE Blom-Blom (ganske så sliten som dere ser) Han har på dette bilde allerede vært hos legen å fått sydd sammen nesa og begge ørene... Haha

Her sitter dem begge to

Her har du Tor-Åge.. http://web2.gyldendal.no/toraage/

En veldig fornøyd Martinius

Her synger vi masse bamsesanger
Har dere gjort noe spennende i dag da??

Klemmer fra Camilla i Villa Fredfull...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar