torsdag 13. oktober 2011

Ny sofa?? JAAAAA.....

God morgen alle sammen...

I natt har frua i huset sovet på sofaen... Jeg traska inn i stua når klokka var 02.00. Da gadd jeg ikke lengre ligge i senga å høre på at min bedre halvdel lå å snorka :( Kan ikke akkurat si at ryggen min har hatt godt av å ligge på sofaen en heeeel natt.. Kanskje hvis vi hadde hatt en annen sofa, så hadde det ikke gjort noe...?!? Ååå, vil ha ny sofa!!! Nuuuh....

Kanskje noen av dissa?




I dag skal Martinius og jeg på teknisk museum på lego festival sammen med Cecilie og unga :) Det blir gøy!!! Håper virkelig noe settes igang her snart altså.. Er ikke bare bare å finne på ting så tia skal gå litt fortere.. Hehe!!!

Ha en suuuperduuuper dag, alle sammen :D

Klemmer fra Camilla i Villa Fredfull


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar