tirsdag 4. oktober 2011

Er i dette sekund ganske lykkelig

19 hele dager igjen til termin... Nesten litt skummelt, samtidig som at det er en veldig spennende tid i vente!! Det kan skje når som helst i løpet av de neste fire ukene.

Nå sitter jeg å hører på en av cdène til Maria Mena. Elsker rett og slett Apparently Unaffected fordi den minner meg om en god tid. En tid da jeg ikke hadde barn, men passa dem. Og en tid hvor jeg ikke trengte å tenke på andre enn meg selv. Det var en god periode i livet mitt, ikke at jeg har så mange dårlige perioder, men den var rett og slett fin. Ikke misforstå meg. Å bli mamma for Martinius er noe av det beste som har skjedd meg. Ja det,  og at jeg giftet meg med min kjære mann. Jeg føler meg heldig!! Jeg er heldig... Ikke alle kan få barn, og ikke alle finner en de vil dele livet sitt med.

Og nå venter vi en til... Ei lita tulle! Som skal invadere livet vårt med våken netter, bleier, skrik og kos :) Hehe... Jeg håper, og tror at jeg er forberedt. Jeg skal bare ta det helt med ro. Nyte hvert eneste sekund(ja, det er det jeg sier nå... Etter 2 netter uten søvn er jeg ikke så sikker lengre)! Jeg skal ikke la meg stresse. Om kjøkkenet renner over av oppvask, så skal det få lov til å gjøre det. Jeg skal prøve å drite i det! (jeg har veldig vanskligheter med å overse sånt. Og hvis jeg overser det, gjør jeg ikke annet enn å tenke på det)!!  HÅPLØS....






Ja, dette var dagens tanker... I hvert fall i dette sekund!! Håper alle har hatt en fin dag??

Klemmer fra Camilla i Villa Fredfull

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar