onsdag 26. oktober 2011

7 ting om meg ja..

Jeg ble utfordret av Nina( http://ninnisverden.blogg.no/ )
 her om dagen til å skrive 7 ting om meg selv..
Hmm, hvor skal jeg begynne :) hehe...



1. Jeg er ekstremt utålmodig. Og det er jeg når det gjelder alt.  

2. Jeg hater urettferdighet og folk som tar ting for gitt.

3. Jeg er avhengi av cola.. Huff!!



4. Jeg har hatt piercing i øyenbrynet, tunga, nesa og i klitoris. Alle er tatt ut.

5. Jeg er veldig kresen. Jeg sier veldig ofte at jeg ikke liker mat og drikke, selvom jeg ikke har smakt det.( Tenk hvis det smaker vondt)

6. Jeg er veldig følsom, og har veldig problemer med å vise til folk at jeg gråter. Jeg synes det er flaut!!



7. Jeg er fryktelig konkurranse-menneske!!

Ja, det var 7 ting om meg...

Klemmer fra Camilla i Villa Fredfull


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar