onsdag 28. september 2011

Travle dager- 26 dager igjen!!

Selvom jeg nå bare har 26 dager igjen til termin, og ikke klarer alt i like høyt tempo som vanlig, har jeg masse å gjøre.....

Jeg har to bøker jeg må lese. Mot nordavind heter den ene og Lykken heter den andre.


Jeg må se ferdig Dexter sesong 4.. Det stoppa litt opp, og grunnen til det er rett og slett at den sesongen jeg lånte av min snille fetter, er uten norsk sub. Selvom jeg forstår engelsk godt, er det ikke alt en får med seg allikevel :(

Jeg er nødt til å pakke sykehusbaggen til meg selv. Har allerede pakka til snuppa <3 Det gjorde jeg faktisk i forrigårs!!!



Generell rydding og reding til snuppa kommer.. Ting tar så helsikkes mye lenger tid når man går gravid. Man orker rett og slett ikke samme tempo som før. Og det er kanskje ikke så rart heller... Særlig når man har bekkenløsning, og vondter i kroppen.

I dag for eksempel skal jeg lage eplekake med sprøtt lokk som jeg skal ha med på jobben. Ble nemlig invitert av mine herlige kolleger på lunsj... Snillinger!! Jeg synes det er viktig å finne på litt ting nå, ihvert fall når det er så kort tid igjen til fødsel. Tia går mye fortere, og man har ikke tid til å grave seg ned. Og med det mener jeg at man slipper å fokusere så veldig på at man er lei og sliten!! Det gir ihvert fall meg mye mer glede og energi hvis jeg finner på ting, og er sosial når jeg orker det!!



På torsdag skal jeg hjelpe bror og hans samboer med litt ting og tang. Da er det også høstsuppe i barnehagen til Martinius... Deilig!!

Til helga er det forestilling på biblioteket om troll. Tar med klumpen dit. Han er veldig fasinert av troll!!

Som dere skjønner, så skjer det mye!!

Ha en superduper dag, alle sammen :D Nyt den...

Klemmer fra Camilla i Villa Fredfull

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar