lørdag 10. september 2011

Ting og tang til lille snuppa

Nå er det 44 dager til termin....

Altså, det er ikke så lenge til når man begynner å telle dager.  Jeg sa seinest i forrigårs til min kjære: "Herregud, veit du hvor lenge 6 uker er eller????" Og da svarte han:"Det er 46 dager!!"
Herrhud, som tia flyr. Syns liksom ikke det er så lenge siden jeg fant ut at jeg var gravid. Hehe... Og tenkte da at det var lenge til jeg hadde termin.

Jeg har ihvert fall hatt tid til å shoppe litt ting og tang til lille snupp, som antageligvis kommer til å hete Ida-Marthine :)
Hvis det passer da. Kan jo hende henne er en Julie eller en Hermine når hun bestemmer seg for å komme ut ;)




For alle de som kjenner meg, veit jeg elsker Hello Kitty :D hihi....

Verdens mykeste harepus :) Jellycat...


God morgen, forresten :) Håper Lørdagen blir som dere håper...

Klemmer fra Camilla i Villa Fredfull


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar