lørdag 10. september 2011

Teknisk anlagt, jeg?? Finnes ikke.....

Seriøst, ting begynner å bli litt for innvikla for meg...

Jeg var på Frank Express som ligger i Ås for ca 2 uker siden. Jeg trengte ny mobil. Ekspeditøren lurte på hvilken mobil jeg kunne tenke meg, og om jeg ville ha smart-telefon!!! "Smart-telefon, hva er det?" spørr jeg, selvom det egentlig er helt innlysende. Jeg ender da opp med en HTC telefon. Aldri hatt noe lignende. Så jeg bruker jo litt tid på å sette meg inn i denna nye tingen jeg nettopp har kjøpt.

Så viser det seg at jeg har koblet meg til mobilt nettverk, istede for at jeg har koblet meg opp på mitt private nett hjemme. Og jeg har skjønt såpass at dette er ganske dyrt. Så jeg har jo konstant vært på nett i en uke.... Lurer da på hvorfor i huleste det ikke følger med bruksanvisning til slike telefoner. Nei, det finner du vist på nett det nå!!! Hvorfor er det ingen som opplyser om sånt?? Ja, for eksempel de som selger dissa telefonene, bør jo skjønne såpass at ikke alle er like tekninsk annlagt til å skjønne sånt!! Så nå gleder jeg meg skikkelig til regninga kommer i postkassa gitt!!!!

Jeg har ihvert fall klart å koble meg av mobilt nettverk da.. Ikke værst, for å si det sånn!!! Men måtte jo da ty til far som er 50 år for å få det forklart inn med teskje...

FLOTT!!


Klemmer fra Camilla i Villa Fredfull

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar