tirsdag 13. september 2011

Mine kranser...

Vil jo si det at jeg er ganske så nybegynner.. Hehe... Men øvelse gjør mester.

Gleder meg til å lage fler, men det blir ingen fler i dag. Har allerede lagd 4 stk. Det får holde. Men ble veldig fornøyd med de to jeg har lagt ut bilde av nå... Dette er bare bjørkekvist og krypbuske.




Nå kommer de som krevde litt mer, og som jeg må øve litt mer på.. Hehe!!





Det er et hav av muligheter.. Og du kan bruke hva som helst. Bjørkekvister, halmkrans, lyng, einer, mose, furu krypbuske, edelgran, kongler, nøtter, blåbær, rogn ........ Jeg kunne holdt på i evigheter!!
Hvis dere vil lære mer kan dere gå inn på Moseplassen. Der fant jeg noen fine videoer som jeg fikk noen tips fra.  Nettsiden finner du her ...

Håper noen ble inspirert. :D

Klemmer fra Camilla i Villa Fredfull

3 kommentarer:

  1. Så flink du er! Jeg skal jammen lage en jeg og. Har tenkt på det lenge, men får aldri laget den, men NÅ skal jeg gjøre det. Kom innom på jobb en dag da! Savner deg!

    SvarSlett
  2. Så flotte kranser du har laget. Dekorative og fine! Så flink du er ;-)

    Ha en super kveld!

    SvarSlett