mandag 12. september 2011

Life`s a bitch, then you marry one

eller



Nå skal jeg faktisk klage litt. Jeg er ufattelig sliten, ja sliten og lei. 

Jeg er så TRØTT, men jeg kan ikke sove. Og det er fordi jeg ikke får sove til natta igjen. Jeg sliter skikkelig med det. Det gjorde jeg i forrige svangerskap også... Håpløst!!!
Når man går på do mellom 5 og 10 ganger i løpet av natta, så får man ikke akkurat sammenhengende søvn!! Men det er vel kroppen som forbereder seg. Jeg tror ikke akkurat jeg er den morsomste å dele postkasse med i disse tider heller. Lite søvn, mye vondt og ganske så hormonell! Jippiii... Life`s a bitch, then you marry one.. er det ikke det dem sier?


Skal bli godt å bli ferdig.. Selvom det er litt kos å gå gravid. Den store magen. Deilige spark fra det lille barnet som er der inne. Et lite:"Hei hei, jeg er her!" Egentlig burde jeg jo bare nyte det. For dette er mitt siste svangerskap, hilsen min mann ;) (egentlig ganske enig)...

Dagens klage innlegg ..

Klemmer fra Camilla i Villa Fredfull

2 kommentarer: