torsdag 1. september 2011

Kvelden i Villa Fredfull

Nå er Martinius lagt, fruktskåla står på bordet og Idol er på Tvèn....

Det begynner å bli mørkt ute selvom klokken bare er 20.30. Deilig. Endelig kan man tenne lys igjen, og faktisk kose seg med dem. Pleddene er funnet fram, og tider for kopper med varm kakao og te er på plass igjen. HØST! Fantastisk. Jeg elsker høst. Nå er det ikke lenge igjen til jul. Gleder meg.  Gleder meg veldig. Det er noe med det å ha barn. Julaften blir på en måte magisk igjen. Men skal ikke snakke så mye om julaften enda da. Hehe....

Hva synes dere om Idol så lagt?? Jeg holder en finger på Maria Mohn jeg da :D Nydelig jente med en vakker stemme... Men Idol blir egentlig aldri det samme som da Kurt var med. Han var noe for seg selv. Og Hans Bollandsås var jo også fantastisk(selvom det var x-faktor). 

Men nå skal jeg nyte kvelden videre med Idol og frukten min. Nam nam..




Klemmer fra Camilla i Villa Fredfull

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar