torsdag 15. september 2011

Jeg har laga kjempefine lyslykter

Synes jeg da... Hehe!!!

Og det var ganske så enkelt i tillegg... Dette tipst fikk jeg når jeg leste en av mine favoritt blogger, nemlig Jannes kreative verden. Takk:)

Du kan bruke syltetøyglass, Norgesglass osv.

1. Du tar eggehvitte i glasset, rister godt så det er eggehvitte over hele innvendig. 

2. Putter oppi sukker, rister godt så sukkeret også fester seg i hele glasset

3. Lar det stå så det stivner. Du kan også ha oppi litt sølvglitter

4. Så kan du pynte med hva du vil






Hva synes du om lyktene mine??

Klemmer fra Camilla i Villa Fredfull

3 kommentarer:

  1. Hei Camilla, og tusen tusen takk for kommentarer hos meg!
    Og WOW! må jeg si, for noen flotte lyslykter!!
    Dette er jo en "enkel" måte å få flotte islykter på:)
    - og du har pyntet de sååå nydelig!
    Ha en fin kveld!
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  2. kult:) lukter det ingenting? når egget blir gammel? klem cecilie

    SvarSlett
  3. Tusen takk, Janne:) Det var hyggelig å høre...

    Cecilie: Nei, ikke foreløpig. Hehe.

    SvarSlett